Einde van het semester - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu Einde van het semester - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu

Einde van het semester

Door: Tari

Blijf op de hoogte en volg Tari T.E.

20 December 2009 | Verenigde Staten, San Jose

Sinds een week zit het semester erop. Vorige week woensdag had ik m’n laatste tentamen. Een pittige, maar volgens mij zit het wel goed. Als aandenken van de afgelopen maanden heeft iedereen een boek gekregen en waar dus iedereen in kan schrijven. Kortom, zo’n 50/60 berichtjes schrijven voor iedereen..
Ondertussen is de DC (waar we aten) ook gesloten, dus er wordt gekookt met z’n allen. Veel nuttigs hebben we verder afgelopen week toch niet te doen, dus erg gezellig. Omdat het semester is afgelopen, moeten we eigenlijk elke nacht dat we langer blijven betalen. Maar door te werken in het huis kun je dit vermijden, dus heb ik met Magda alle ramen gelapt, kasten uitgeruimd en maken we de kamers schoon van de studenten die vertrekken. Perfect om zo gratis in huis te kunnen blijven!
Voor de rest hebben we natuurlijk gevierd dat de tentamens voorbij zijn, en de nodige afscheidsfeestjes… Cordi is vandaag naar huis gevlogen.
Naast het minder leuke feit dat veel van ons al zijn vertrokken, zijn we nu nog met zo’n 20 mensen in huis, precies de groep waar we hecht mee zijn dus eigenlijk hebben we het super gezellig de laatste paar weken.
Daarnaast zijn we onze trip voor volgende week druk aan het plannen. Ik durf het bijna niet te typen, maar we gaan eerst kerst vieren in New York voor 5 dagen, waar overigens precies die dagen nog 12 anderen uit het huis zijn. Daarna gaan we een paar dagen naar Orlando/Miami om oud en nieuw te vieren, een cruise richting de Caribbean en uiteindelijk vliegen we via Miami terug naar San Jose. 18 januari vlieg ik terug naar Nederland, dus volgens mij ben ik de 19e op de Nederlandse bodem.

Nog even volop genieten dus voordat er hard gewerkt moet worden in Nederland..

  • 21 December 2009 - 05:33

    Maureen:

    Dag Nichtje!

    Wat gaaf..het ziet er goed uit! Geniet er van, kan al haast niet wachten op de foto's!!

    Dikke kus

  • 21 December 2009 - 16:09

    Rian:

    Heej Taar,

    Wat een leuke verhalen allemaal weer. Leuk een trip en met kerst in New York klinkt geweldig!

    Ik heb nog steeds een kerstkaart voor je thuis liggen. Heeft alleen nu nog weinig zin meer om hem op te sturen. Ik zal hem goed bewaren, krijg je hem volgend jaar ;-)

    Bij deze wens ik je dan ook een fijne kerst een goed, feestelijk en gezellig nieuwjaar.

    Ik zie je half januari vast wel een keer!

    Nog heel veel plezier!
    Kus en een dikke knuffel! (ook van Remco vast)

  • 21 December 2009 - 17:04

    Marloes:

    Heerlijk heerlijk, ook vet leuk zo'n boek met die verhaaltjes!

    Maarr ik heb je net al gemaild dus ;-)

    x

  • 21 December 2009 - 20:35

    Judith:

    Wauw Taar!

    wat klinkt het super zeg.. nu komen de laatste weken er toch aan. Wat is het snel gegaan hé?!

    Heel veel plezier met wat je nog gaat meemaken, als je tussendoor nog vrij hebt om een mailtje te sturen: voel je daar vooral vrij in! like that.

    I love you! And have fun! En vergeet vooral niet om foto's te maken, daar gaan we namelijk, tegen die tijd, echt een middag voor inlassen, dat begrijp je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Jose

Tari T.E.

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 41096

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

San Jose, California

Landen bezocht: