Laatste dag in NL - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu Laatste dag in NL - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu

Laatste dag in NL

Door: Tari

Blijf op de hoogte en volg Tari T.E.

12 Augustus 2009 | Nederland, Wezep

De koffers zijn zo goed als ingepakt, morgenochtend gaat het avontuur dan eindelijk beginnen!


Om 10.20 vertrekt het vliegtuig vanaf Schiphol richting Atlanta, hier heb ik 6 (!) uur de tijd om over te stappen voor m’n vliegtuig richting San Jose.. Daar zal ik rond 22.00 lokale tijd aankomen. Een lange vlucht dus, ook nog eens gezellig in m’n eentje ;-)


Omdat ik natuurlijk ook familie & vrienden moet missen hebben we afgelopen zondag een afscheidsfeestje gehad. Met de lieve cadeautjes, vrienden en een drankje erbij was het een gezellige middag.


Het eerst volgende berichtje zal getypt worden vanuit San Jose! Ik kan niet wachten tot ik er eindelijk ben. Maar eerst nu de laatste spullen inpakken en afscheid nemen..


Hierbij ook alvast het adres waar ik de komende maanden ga wonen:

International House San Jose State University
360 South 11th Street
San Jose, CA 95112
USA



  • 12 Augustus 2009 - 14:25

    Marloes:

    Ohhh spannend spannend! Je hebt toch wel een Sudokuboekje voor onderweg he, daar kun je jezelf uuuuuren mee vermaken (muhaha). Enn lekker shoppen op het vliegveld in Atlanta is natuurlijk ook best te doen, wie weet maak je al wel vriendjes in het vliegtuig!

    Ik zie vanavond!!

  • 12 Augustus 2009 - 15:08

    Anke:

    Tari heel veel succes en plezier gewenst ;) Ik zal je zeker volgen op je weblog! Liefs!

  • 12 Augustus 2009 - 15:24

    Karen:

    Veel succes nog met inpakken! Ik zal eens zien wat je achterlaat... wij zijn ook al druk aan het organiseren voor de reis. Shoestring gaat niet door, maar we gaan vanaf San Diego naar jou en eindigen in Las Vegas! :D Maar daar hoor je snel meer over!

    Succes met afscheid nemen, en ik bel morgenvroeg nog wel even!

    Dikke kus en veel plezier!

  • 12 Augustus 2009 - 17:16

    Gerrie:

    He die Tari,

    Eindelijk!! het grote avontuur gaat bijna beginnen... Voorpret was ook al erg leuk!! Geniet ervan!! en we houden je verslagen in de gaten !! Groetjes Herman en Gerrie, Miron-Jeroen, Jeanne en Jorick

  • 12 Augustus 2009 - 18:15

    Kirsten:

    Heee Tari,

    Heeeel veel plezier en succes in the USA.
    En ik zie je halverwege september in San Jose;)
    Karen en ik hebben er zin in!!!!

    Liefs, Kirsten

  • 12 Augustus 2009 - 19:17

    Marianne:

    Hoi Tari,

    Aftellen.... en dan morgen op reis !! Veel plezier en een goede reis gewenst ! Leuk om zo eens wat van je te kunnen lezen.
    gr. Eduard, Marianne, Lotte, Nienke en Sietze

  • 13 Augustus 2009 - 17:21

    Mama:

    Lieve Tari
    Nu is het zo ver je neemt afscheidt van papa en samen met Ruben breng ik je naar Schiphol daar aan gekomen leveren we de koffers in die natuurlijk te zwaar zijn we hadden niet anders verwacht! Veel onduidelijkheid over de kosten maar we worden flink gematst.Je hebt een plaatsje bij het raam dat is naar je zin, het vliegtuig vertrekt 10 min. eerder, gelukkig toch nog even tijd voor een kopje koffie samen maar dan wordt het tijd om afscheid te nemen,ik wil nog van alles zeggen maar je lacht me blij toe,en je ogen zeggen "ik begin aan mijn avontuur " Het is goed geniet er van en doe je best. Dikke kus

  • 13 Augustus 2009 - 18:55

    Judith:

    Lieve schat,

    Eindelijk is het zover! wauw! wat ga ik je ontzettend missen.. maar ik weet hoeveel zin je erin hebt en hoe klaar je ervoor bent! Super tof dat jij dit kan doen!

    We keep in touch, veel liefde van hier en ik denk aan je. ook liefs van mn ouders! en heel veel plezier gewenst!

  • 14 Augustus 2009 - 10:52

    Theo:

    hoi hoe is het er mee hep je het daar naar je zin hoe is het daar ik vin het knap dat je het doet ik zal aan je denken hoor ik wens je veel plezier daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tari T.E.

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 42739

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

San Jose, California

Landen bezocht: