Almost Vancouver! - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu Almost Vancouver! - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu

Almost Vancouver!

Door: Tari

Blijf op de hoogte en volg Tari T.E.

16 November 2009 | Verenigde Staten, San Jose

Ik kan er maar niet over uit hoe snel de tijd voor bij gaat! Deze week nog les, volgende week alleen dinsdag en dan bijna 2 weken Thanksgiving vakantie! Wel nog even druk voor de vakantie met tentamens en projecten, maar woensdag ga ik voor 6 dagen naar Canada! Eerst 2 nachten in Vancouver naar Branden, mn achterneef, en daarna richting Salmon Arm waar de rest van de familie woont. In eerste instantie zouden we hier met de auto naar toe rijden, zo’n 5 uur. Maar gister vertelden ze me dat zee en ticket vanaf Vancouver naar Kelowna hebben geboekt voor Branden en mij! Dus dat is helemaal super. Ontzettend veel zin in. Alleen hopen dat ik de kou aan kan, het is daar zon 1 graad over dag. De maandagavond daarna kom ik weer terug en daarna gaan we met zn 20’en woensdag de 25e naar San Diego: weer richting de warmte!
De week na Thanksgiving break nog een aantal lessen, maar daarna voornamelijk studeren voor de eind examens! Rond 18 december zitten de examens erop en vertrekken de eerste studeten alweer naar huis. Ik blijf nog een paar weken, waarschijnlijk om een roadtrip te maken, maar dat moet nog gepland worden.
5 december is er een ‘formal dinner’, als een soort van afscheids dinner voordat de examens eraan komen en mensen naar huis gaan. Samen met 5 anderen organiseren we dit, het thema wordt Hollywood!

Afgelopen week hebben we samen met Nancy en Natascha een ladiesnight georganiseerd, we kregen geld van het huis om dit te doen. Iedereen in pyama, chocoladefondue, zelfgemaakte maskertjes, elkaars nagels lakken etc. Erg geslaagd, al vonden we ook dat er entertainment moest zijn. Als surprise hadden we 4 jongens zo ver gekregen om een ‘stripper’ showtje weg te geven. Erg hilarisch!

Misschien hebben de meesten de foto’s al gezien: Maar we zijn met z’n allen wezen skydiven!! Onwijs gaaf! Uiteraard sprongen we samen met een instructeur en tegelijkertijd sprong er iemand mee om foto’s en een filmpje te maken. Tijdens de vrije val was ik even bang dat mn hoofd zou exploderen, zo’n enorme druk! Maar onwijs gaaf dus. Na het skydiven zijn we nog naar San Francisco gereden, aangezien we toch al auto’s hadden gehuurd moesten we daar wel alle gebruik van maken!


Het is trouwens ongelooflijk hoeveel talenten we hier in huis hebben! Ik voel me bijna minderwaardig ;) Zo kwamen we er een paar maanden geleden achter dat Rose (Ierland) d’r familie beroemd is in Ierland! Haar broer is de zanger van the Corona’s (oke, ik had er nog nooit van gehoord) en ook haar moeder is beroemd (alleen ben ik d’r naam even vergeten). In elk geval, Rose heeft haar zang talenten dus niet van een vreemde. Afgelopen vrijdag gaf ze samen met haar oom een optreden hier in de buurt. Daar zijn we met zn 15en heen geweest, onwijs gaaf! Daarna zijn we met 30 studenten naar Abyss gegaan, een club waar ik zelfs naar binnen kon. Alleen was ik zo slim om alsnog mn paspoort te vergeten.. Gelukkig kwamen we er toch binnen. Onwijs fancy club! En ook nog eens groot. Toen we binnen kamen bleek al gauw dat die avond een ‘homo avond’ was.. Wat het uiteindelijk alleen maar meer hilarisch maakte. Echt een topavond!
Voor de rest het weekend weer rustig. Morgen heb ik een laatste examen en een project en dan dus woensdag naar Vancouver!
Waarschijnlijk pas na San Diego dus weer een berichtje!

Liefs

  • 17 November 2009 - 09:16

    Karen:

    Super zeg!

    Doe ze allemaal de groetjes in Salmon Arm!! :D

    Heel veel plezier!

    Kuss

  • 17 November 2009 - 15:33

    Mama:

    Hoi Tari

    Heel veel plezier in Canada. Je vliegt heel wat af. Doe de familie de groetjes van ons, zij vinden het vast heel gezellig om een Hollands nichtje op bezoek te krijgen, geniet er van.

    liefs papa en mama

  • 17 November 2009 - 22:16

    Tante Hammy:

    Di was weer een spectaculair verslag. ik doe het je niet na hoor, dat springen. Doe je de groeten aan de hele familie van ons?
    Volgens mij is het al lekker winter in Salmon Arm. Heel veel plezier.
    groetjes Jan en Hammy

  • 18 November 2009 - 16:54

    Judith:

    Ha lieverd,

    klinkt weer helemaal leuk! ga genieten bij je familie! foto's zijn ook tof. Ik vind alleen dat je wel even een titel erbij kan zetten, een tipje voor het volgende berichtje. ;)

    In tegenstelling tot jou, vind ik dat de tijd te langzaam gaat! ik mis je hoor!

    Geniet Taar!! liefs van mij, die zometeen naar huis moet met tegenwind en heel veel regen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Jose

Tari T.E.

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 41132

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

San Jose, California

Landen bezocht: