Foto's I-house & campus - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu Foto's I-house & campus - Reisverslag uit San Jose, Verenigde Staten van Tari T.E. Hertsenberg - WaarBenJij.nu

Foto's I-house & campus

Door: Tari

Blijf op de hoogte en volg Tari T.E.

15 Augustus 2009 | Verenigde Staten, San Jose

Even kort een berichtje met een aantal foto's van het huis + de campus. Nog geen foto's van m'n kamer, want het was 07.00 toen ik foto's ging maken dus mn roommate ligt nog in bed ;)

Gisteravond zijn we met de studenten die er tot nu toe zijn (ongeveer 30) uit eten geweest, vandaag en morgen komen de andere 50 studenten. Het is nu overal ontzettend rustig! Ook op de campus zie je nog amper mensen. Terwijl daar straks 30.000 studenten rondlopen. De campus is echt práchtig! Ontzettend groot en overal parkjes met terrasjes en bankjes, en de palmbomen maken het helemaal af. Het zwembad en de sportschool hebben we ook al ontdekt, hier mogen we gratis gebruik van maken. Ook kennen ze hier zowaar iets zoals een OV! We mogen gratis met het openbaar vervoer reizen.

Ik begin langzamerhand m'n draai te vinden hier. Al een aantal leuke studenten ontmoet waar ik het goed mee kan vinden, alleen speelt m'n jetlag nog parten. 's Middags ben ik echt onwijs moe, maar als ik dan ga slapen kom ik nooit in dit ritme.

Hieronder dus een aantal foto's: van buiten ziet het huis er onwijs mooi uit vind ik zelf, maar van binnen.. dat kan beter! Maar alles is er wat je nodig hebt dus vooruit.. er is zelfs een gastenverblijf waar onze gasten gratis kunnen verblijven (Ka & Kirsten!!)

That's it for now, ik ga even ontbijten en dan met een andere student het zwembad opzoeken! Vanmiddag gaan we naar een of andere grote shopping mall. Weet niet of dat een goed idee is voor m'n tweede dag maar oke. Ik probeer me in te houden pap&mam!

Liefs

  • 15 Augustus 2009 - 16:00

    Jan En Hammy:

    Hallo Tari, wat fijn dat de reis zo goed is verlopen.het ziet er prachtig uit.we vinden het leuk dat we op deze manier met je droom mee kunnen genieten. Veel plezier en succes volgende week. Groetjes ome Jan en tante Hammy.

  • 18 Augustus 2009 - 14:24

    Mama:

    Hoi Tari
    Je foto's bekeken ziet er goed uit fijn dat je al goede contacten hebt met je mede studenten het gaat helemaal goed komen Je zwempak komt goed van pas. Veel liefs papa en mama.

  • 19 Augustus 2009 - 08:40

    Karen:

    Ha sis!
    Ziet er idd goed uit, ik hoop dat we rond de 18e tot de 20e bij je zijn.. volgens mij is dat in het weekend! Maar verdere details ga ik je vanavond even mailen.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Jose

Tari T.E.

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 41132

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

San Jose, California

Landen bezocht: